19 Kasım 2012 Pazartesi

BÜYÜDÜM BÜYÜDÜM PINARLA BÜYÜDÜM



Büyüdüm büyüdüm pınarla büyüdüm...... büyüdüm büyüdüm bende anne oldum. Annemin gözünde hiç büyümedim. Annemin gözünde ben hep küçüktüm...
 
Bu reklam filmini seviyorum. Çok samimi. Kendimden birşey buluyorum. Anne olunca bunu daha iyi anlıyorum. Reklamı izledikten sonra "evet gerçekten öyle" diyorsunuz. İnanırmısınız bu paketin bana gönderileceğini bilmeden bir hafta kadar öncesinde işyerinde çalışırken Pınar'ın reklam müziğini mırıldanıp duruyorum. İş arkadaşlarım benim mırıldanmalarıma çok alışkındırlar:) "Bu kadar söylememin nedeni bumuydu acaba içimemi doğdu" dedim kendi kendime:)
 
Pınar deyince akla gelen ilk şey süt ve süt ürünleri. Oğlum 22 aylık ve bir yaşından itibaren hiç düşünmeden Pınar çocuk süt kullanmaya başladık. Senelerin vermiş olduğu bir güven var. Her zaman söylerim biraz marka takıntım vardır. Süt konusunda da Pınar en çok tercih ettiğim markalardan biridir.
 
Bu güzel ve anlamlı paket için PINAR firmasına ve Excel İletişim Didem Hn.çok teşekkür ediyorum.
 
Sevgiler... 
 

2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Sütte ve yoğurtta pınar en sagliklisi

briket makinası dedi ki...

reklam on numara ve de çok yerinde olmuş, pınar markası da çok tercih ediliyor