13 Kasım 2009 Cuma

İKEA'DA ÖĞLE YEMEĞİ / İsveç Köftesi ve Prenses Pasta

Her zaman olmasa da arada bir öğle yemeği için 4 kız dışarıya çıkabiliyoruz. Müdürümüzden izin alması biraz zor olsa da zafer bizim oluyor:) Çarşamba günüde o günlerden biriydi. Güler abla, Sibel, Yasemin ve ben arabaya bindiğimiz gibi İKEA'nın yolunu tuttuk. İKEA'nın İsveç Köftesi'ni methini çok duymuştuk. O yüzden hepimiz İsveç Köftesi siparişi verdik, ayrıca menüde Prenses pastada vardı. Adı gibi tadı da nefisti. İçinde dondurma vardı. Köftelerde çok fazla ve doyurucuydu. Biz memnun kaldık, anlaşılan İKEA'da daha çooook öğle yemekleri yicez. Sevgiler...

16 yorum:

Limonlu Kek dedi ki...

İşte tam benim menümü seçmişsiniz, benim de favorimdir :) Avrupa mı, Anadolu yakasındakine mi gittiniz, hani belki karşılaşırız :) Sevgiler...

eldivenlerim dedi ki...

isveç köftesini çok merak ettim;) görünüş harika ya;) afiyet şeker olsun arkadaşım....

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Merak edilecek kadar var benden söylemesi...

Unknown dedi ki...

Afiyet olsun canım. İkea ya gidince mutlaka yiyicem.

Birileri anlatsın dedi ki...

Ohh gezin bakalım, bizim yerimize de yiyin. Ben bu aralar rejimdeyim yoksa kilo alıyorum.

FİLİZ'CE dedi ki...

bende çok gitmek istiyorum ikea ya..yılbaşında Allah kısmet ederse istanbula gidicez,inşallah bende yicem bu isveç köftelerinden..sevgiler..

koseminderi dedi ki...

Bu pastanin tarifi yokmu sende:) Harika gorunuyor. Ben koftenin tarifinide cok merak ettim aslinda. BIliyorsan bizimle paylasirmisin. Veya ogrenmen mumkun mu:)

Pembe Tatlar dedi ki...

prenses pastasımı:))
Ne kadar hış gözüküyor canım afiyetler olsun mutlu hafta sonları..

Unknown dedi ki...

ikea da yemek yemeğe bayılırım.. esaplı doyurucu ve lezzetliii

Saliha dedi ki...

bi ben eşime sevdiremedim şu ikeayı:) bi gittik bi daha yok:)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok haklısın arzu,
yediğim en enfes köftelerdir..
sırrını çözemedim :(
öyle olamadılar hiç denemelerim :((
afiyetlerle sevgiler..
iyi pazarlar

mutfaktakizaman dedi ki...

oh oh afiyetler olsun..
pasta harika gorunuyor hmmm...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

İstanbula gelince bir gününü İKEA'ya ayırmalısın zaten. Onada bakayım bunada bakayım derken akşam oluyor haberin olsun.

Malesef köşeminderi tarifi yok vereceklerinide zaanetmiyorum:(

Herkese bu güzel yorumları için teşekkür ederiz. Sevgiler...

sihirlirloklava dedi ki...

Biz de yazın İst dayken baktık tadına....hem güzel hem de çok doyurucu.afiyetler olsun canım...

BB dedi ki...

Nasıl sipariş ettiniz anlaymadım orası self servis ??????????

briket makinası dedi ki...

ikisi de çok güzel görünüyo ama isveç köftesinin normal köfteden farkını merak ettm