24 Mart 2009 Salı

YOĞURTLU PATATES SALATASI - CEVİZLİ KURABİYE

Uzun zamandır işlerden bloğumuza tam anlamıyla vakit ayıramıyoruz. Canım arkadaşım Canan yaptığı kurabiyenin ve patates salatasının resimli tarifini göndermiş bana. Bende sizlerle paylaşıyorum. Ellerine sağlık Canan'cım. Sana geldiğimde de bu salatadan istiyorum ona göre :)

Kurabiyenin resmini sizlerle paylaşıyorum. Tarifini burada bulabilirsiniz. Canan yaparken üzerine tarçını daha yoğun kullanmış...


Malzemeler :

5-6 adet patates
1 tatlı kaşığı tereyağ
Sarımsaklı yoğurt

Üzeri için :

Sıvı yağ
Kırmızı Biber

Yapılışı :

Patatesleri kabuklarıyla suda haşlayın. Pişen patateslerin kabuklarını soyup, tereyağ ve tuz serpip ezin. Hazırlanan patatesi borcama döşeyip, sarımsaklı yoğurdu dökün. Son olarak ta sıvı yağ ile biberi yakıp üzerine dökün. Afiyet olsun...

2 yorum:

atesböcegi dedi ki...

Hmmmm... bu ne cici mamalar böyle. Kurabiyeler gel beni ye diyor. Patates salatanda harika. cok severim sarimsakli yogurtlusunu. sunumda cok sik olmus canim. cok istah acici. ellerine saglik. sevgiler canim.

Unknown dedi ki...

arzummmm

canım teşekkürler. sen bana gel ben sana daha da güzellerini yaparım inşallah.