5 Ocak 2009 Pazartesi

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Bloğumuzun ilk tarifi ve ilk yazısı bana kısmetmiş. İnşallah bloğumuzu arkadaşımla beraber uzun yıllar devam ettirebiliriz.
Bu tatlıyı eşimin yeğeni için, cuma günü kutladıkları“Yerli Malı Haftası” için yaptım. Bu tatlıyı ikinci kez yapıyorum. Herkesin bildiği bir tariftir. İlk yaptığıma göre bu daha güzel oldu.

Malzemeler:

150 gr margarin
1 yemek kaşığı nişasta (ben buğday kullandım)
1 su bardağı un
1,5 su bardağı toz şeker
1 litre süt
1 paket vanilya


Yapılışı:

Margarini orta boy bir tencerede erittim. İçine un ve nişastayı ekleyerek biraz kavurdum. Sonra kalan malzemenin hepsini ekleyip yoğun bir kıvama gelinceye kadar karıştırarak pişirdim. Mikserin yüksek devrinde birkaç dakika çırpıp borcama döktüm. Üzerini süsleyip buzdolabında soğutun. Soğuk servis yapın……Afiyet olsun….. (Sibel)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle sitenizin hayırlı olmasını diler,tarif ve başarılarınızın devamını dilerim...
Uzun zaman güzel tariflerinizle bizlerle birlikte olacağınıza eminim arkadaşlar.

Şimdiden ellerinize ve emeğinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Ya ne saçma bir tatlı bu. Bi kere adı bir gari. yalancı Tavuk göğsü. Hem içinde tavuk yok, hemde sütlü tatlı. Bu ev hanımları ne ilginç tatlılar yapıyor walla pes doğrusu.